Kaavoitus esittelee Zeniitin viitesuunnitelman asukastilaisuudessa ma 16.12.2019

ma jouluk. 09 15:03:00 2019

Kempeleen kunnan kaavoitus esittelee Linnakangastalolla (os. Linnakaarto 20, auditorio, käynti C-ovesta) ma 16.12.2019 klo 17.00-18.30 järjestettävässä asukastilaisuudessa Zeniitin matkailu- ja virkistysalueelle laaditun viitesuunnitelman. Viitesuunnitelman lähtökohtana on ollut etsiä ratkaisuja Zeniitin matkailun ja kaupan alueiden, virkistyksen ja asumisen toimintojen yhteensovittamiseksi. Zeniitin viitesuunnitelma sisältää nykytila-analyysin, matkailun konseptisuunnitelman, aluerakennemallin asemakaavoituksen ohjenuoraksi ja alueen vahvuuksista löydetyt kärjet.

Lisäksi tilaisuudessa esitellään Linnakankaalla vireillä olevien Zeniitin alueen ja Linnakaarron itäpuolen asemakaavahankkeiden tavoiteaikataulut ja tavoitteet.

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan! Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Vireillä oleviin kaavahankkeisiin voi tutustua seuraavista linkeistä

Zeniitin alueen asemakaavahanke

Linnakaarron itäpuolen asemakaavahanke