Oulun seudun joukkoliikennekysely eteläisten kuntien asukkaille

ke maalisk. 24 10:46:00 2021

Oulun joukkoliikenne on käynnistänyt kyselytutkimuksen kuntalaisille. Asukkaiden näkemyksiä joukkoliikenteen palvelutasosta selvitetään kyselytutkimuksella, johon toivotaan vastauksia erityisesti henkilöiltä, jotka tekevät säännöllisesti kuntarajat ylittäviä matkoja Kempeleen, Limingan, Lumijoen, Tyrnävän ja Oulun muodostamalla alueella.

Kyselyyn pääse vastaamaan linkistä: https://zef.fi/s/whhmi5no/. Kysely on avoinna 7.4.2021 saakka. Vastauksia kyselyyn toivotaan myös, vaikka et olisi joukkoliikenteen aktiivinen käyttäjä.

Kyselyyn vastaaminen vie noin 5 minuuttia.
Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan viisi 50 euron lahjakorttia, yksi jokaisen kyselyä koskettavan kunnan alueelle. Lahjakortilla voi ostaa kausi- tai arvolipun Oulun joukkoliikenteeseen.

Oulun kaupunki on aloittanut seudullisen joukkoliikenteen palvelutason määrittelyn Kempeleen, Limingan, Lumijoen ja Tyrnävän kuntien sekä Oulun välisessä liikenteessä. Palvelutasomäärityksen tavoitteena on kuvata, millaista joukkoliikenteen palvelutason tulee alueella jatkossa olla.