Hae Oulun seudun pyöräilyagentiksi

to lokak. 22 14:13:00 2020

Pyöräiletkö säännöllisesti talvella? Ryhdy pyöräilyagentiksi kaudelle 2020-2021 ja pääset kehittämään jalankulku- ja pyöräväylien talvikunnossapitoa entistä paremmaksi Oulun seudulla!

Pyöräilyagentit tarkkailevat Oulun seudulla tärkeimpiä pyöräilyväyliä ja raportoivat väylien kunnosta. Pyöräilyagentit raportoivat talven aikana pyöräliikenteen ja jalankulkuväylien kunnosta mm. liukkaudesta, sohjosta, lumesta.

Pyöräilyagenttien antama palaute on tärkeä osa Oulun kaupungin, ELY-keskuksen ja Kempeleen kunnan yhteistä pääpyöräilyreittien talvihoitourakkaa. Tänä syksynä alkanut urakka on jatkoa edelliselle pääpyörätieurakalle uuden urakoitsijan voimin. Tähän urakkaan on otettu mukaan edellisten pyöräilyagenttien huomioita.

Ainutlaatuista on, että samassa kunnossapitourakassa on mukana kuntien ja valtion väyliä, ja siinä keskitytään yhtäjaksoiseen talvikunnossapitoon. Keliolosuhteiden aktiivisen raportoinnin tavoitteena on myös, että muuttuviin keliolosuhteisiin reagoitaisiin nopeammin.

Pyöräilyagenttien antamaa asiakastyytyväisyyspalautetta koordinoi ja analysoi Ramboll Finland Oy.

Pyöräilyagenttitoiminta käytännössä

• mahdollisuus vaikuttaa kävely- ja pyöräilyolosuhteisiin,
  • säännöllinen raportointi liikkumisen olosuhteista,
  • alennuksia pyöräilyliikkeisiin,
  • pyöräilyyn liittyviä tarvikkeita agenteille,
  • aktiivisimmille pyöräilyagenteille jaetaan kuukausittain lahjakortit ja
  • talvikauden lopuksi palkintogaala.

Käytä hyväksesi tämä mahdollisuus vaikuttaa liikkumisesi olosuhteisiin!

Agenttien hakulomake Linkki vie pois www.kempele.fi-sivustolta.

Agenteille järjestetään 29.10.2020 infotilaisuus asiasta.

• Antti Ronkainen, puh. 040 541 6480, sähköposti: antti.ronkainen@ramboll.fi
  • Jarkko Pirinen, puh. 040 596 3391, sähköposti: jarkko.pirinen@ramboll.fi