Kempeleen kirjasto on Vuoden viestijä 2018

pe jouluk. 14 13:49:00 2018

Kempeleen kunnan Vuoden viestijän palkinnon sai tänä vuonna Kempeleen kirjasto. Palkinto jaettiin Vihikarissa vuoden viimeisen esimiesinfon yhteydessä.

Kunnan henkilöstö oli ehdottanut 20 viestijää tai viestintätekoa palkinnon saajiksi. Näistä viestintä- ja markkinointiryhmä VIMA valitsi voittajaksi Kempeleen kirjaston. Valintaa perusteltiin seuraavasti:

• Kirjaston viestintä on pitkäjänteistä, monipuolista ja monikanavaista.
  • Viestinnällään kirjasto on edistänyt kirjastopalveluiden, kulttuurin ja koko kunnan palvelujen tunnettuutta ja näkyvyyttä
  • Kirjasto on toiminut rohkeasti SoMe – edelläkävijänä ja mennyt etujoukoissa Facebookiin v. 2010 ja Instagramiin v. 2015.

Vuoden viestijän palkinto jaettiin nyt neljättä kertaa.

Iloiset onnittelut voittajille!

Kuvassa vasemmalta: kirjasto- ja kulttuurityöntekijä Annika Tuppi, kirjastonhoitaja Lotta Hynninen, kirjastonhoitaja Reijo Kinnunen ja kirjasto- ja kulttuurijohtaja Anne Toppari