Kerro, millaista on tulevaisuuden joukkoliikenne Oulun seudulla

ti toukok. 15 13:55:00 2018

Oulun kaupunkiseudun kunnat valmistelevat parhaillaan joukkoliikennestrategiaa Oulun joukkoliikenteelle. Strategiassa määritellään, miten alueen joukkoliikennettä tulisi kehittää seuraavien 10–15 vuoden aikana Iissä, Kempeleessä, Limingassa, Lumijoella, Muhoksella, Oulussa ja Tyrnävällä. Strategiassa pohditaan muun muassa sitä, millä tavoin maksutapoja tai matkustajainformaatiota kehitetään ja millaisella kalustolla joukkoliikennettä liikennöidään.

Osallistumalla kyselyyn Oulun seudun kuntalaisilla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, millaista tulevaisuuden joukkoliikenne on Oulun seudulla. Kyselyyn toivotaan vastauksia kaikilta kaupunkiseudun asukkailta, riippumatta siitä käytätkö joukkoliikennettä vai et. Asukkaiden näkemykset ovat tärkeässä osassa vuoteen 2030 tähtäävää joukkoliikennestrategiaa laadittaessa.

Vastaa lyhyeen kyselyyn 3.6.2018 mennessä osoitteessa my.surveypal.com/joukkoliikennekysely. Kyselyyn vastanneet voivat osallistua arvontaan, johon osallistuneiden kesken arvotaan 10 kappaletta Oulun joukkoliikenteen tarjoamia 10 euron arvoisia Waltti-lahjakortteja.